دوره آموزشی مجازی سازی (VMware):

یکی از پرکاربرد ترین و جذابترین دوره های مرتبط با فناوری اطلاعات بی شک دوره VMWare می باشد که با تکنیک مجازی سازی باعث صرفه جویی در هزینه و با استفاده از مدیریت متمرکز، باعث صرفه جویی در زمان مدیران شبکه خواهد شد و همین ویژگی موجب می شود تا روز به روز به علاقمندان این حوزه اضافه شود و افزایش درخواست بازار کار نیز در برخواهد داشت.

نیاز به افراد متخصص در این حوزه نیز بیشتر احساس می شود. در این میان شرکت VMware که یکه تاز حوزه مجازی سازی بشمار می رود برای اشخاصی که علاقمند هستند تا در این حوزه فعالیت داشته باشند اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی سازی و ارائه مدارک بین المللی کرده است.

اهداف دوره مجازی سازی:

این دوره به صورت عملی به چگونگی نصب، پیکربندی و اداره کردن VMware vSphere 6.7 اختصاص پیدا کرده است و شامل VMware ESXi 6.7 و VMware venter Server 6.7 می شود. شما در طی این دوره چگونگی مدیریت یک زیرساخت vSphere را در سطح سازمانی خواهید آموخت. این دوره براساس آن دسته از فناوری‌هایی از VMware می باشد که مبتنی بر دیتاسنتر های نرم افزاری (Software-defined data center) هستند.

برگزاری دوره مجازی سازی در موسسه عصر رایان شبکه:

در همین راستا موسسه آموزش عصر رایان شبکه بی شک یکی از بهترین لابراتوار های کامل و نیز بهره مندی از اساتید مجرب اقدام به برگزاری دوره های VMware نموده است. این دوره ها تماما منطبق با سرفصل های تعیین شده از جانب VMware بوده چنانچه بر اساس علاقه و یا نیاز محیط کاری قصد ورود به دنیای مجازی سازی را دارید به شما توصیه می کنم که با اساتید این موسسه آموزشی به صورت حضوری و یا تلفنی مذاکره کرده تا اطلاعات کاملتری در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

سایت: www.era-network.ir

ثبت نام